OJW Hand in Hand

Ben jij tussen de 12 en 15 jaar, dan is OJW er voor jou. Zoals hierboven gezegd, hebben we om de week een activiteit op de zaterdag avond. Soms gaan we op pad, bijvoorbeeld voor een bosspel samen met OJW Jaarsveld. Andere avonden hebben een meer serieuze toon. Dan verdiepen we ons in het geloof aan de hand van een thema uit de Bijbel. Om het seizoen goed af te sluiten, gaan we elk jaar rond Hemelvaartsdag op een heel gezellig kamp!

Mocht je je afvragen wanneer die barbecue nou precies is, dan hebben we op deze pagina ook het programma toegevoegd. Daarnaast kun je in de week voor de activiteit ook een berichtje in de bazuin of in de groepsapp vinden.  Lijkt het jou ook leuk om hier een keer bij te zijn, kom dan gerust een keertje langs.

Onze vaste verzamelplek is het Honk van de hervormde kerk in Lopik. Als je hier nog nooit van gehoord hebt, of je vraagt je af hoe je precies bij de gezelligheid kunt komen: je gaat door de achterdeur de kerk in, loopt de trap op en bovenaan de trap ga je rechtsaf.

Als je hier helemaal enthousiast van bent geworden, of je hebt nog vragen, stuur dan een mailtje naar ojw-lopik@live.nl.

Groetjes van het OJW-team,
Mariëlle en Mervyn